ENTLIGEN LÅV

nu har jag prisis kommit hem från fibula.
det var en rett kårt dag idag :-) det var jettekul där.
först när alla var där så satt vi i en ring och sjungde höst-låtar
som tillexempel "vintern raaasar utt bland våra fjellar" eller nogot liknande.
fett mysigt.  sen fick vi jöra varm shoklad. fett mysigt! men pattirck
skulle såklart larva sej som vanligt och hella salt i min shoklad.
blev fett lack på hånom ... men jaja ..
sen gick jag och jessicka (en kåmpis i fibula) och gjorde perl-plattor :-)
ska ge bårt den jag jorde i julklapp till oloff tror jag.
NU HAR VI ENTLIGEN HUST-LÅV!!!!!! =)

http://cindirellas.blogg.se/2008/august/mina-hust-tips.html#comment
här är ett ganska så gammalt inlegg med mina besta hust-tips :-)
läs det om ni inte har nogot att jöra vettja :-D
herligt med hust <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0