MINA HUST TIPS:

hey läsare och mina vener :-)

tenkte skriva mina ALRA besta hust-tips till er, bara fur ni är mina elskade läsare och jag vill verkligen att ni ska få den besta husten nonsin!!! här e dom:

1.
rita /slash/ måla fina hust-portrett när husten är som finast. tillexempel kan du måla av ett träd med ruttna löv. det är så råmantiskt<3 annars kan du okså måla ferj/slash/ferjer på ett ruttet höstlöv och trycker det på papret. det blir bedårande!!!1 annars kan jag även tipsa om fingerferj. veldigt roligt! vanliga ferjer kan du schöpa på tojs-are-us, eller på en vanlig håbby-affär.
2. bygg en iglo!! det är bland det rolligaste som man kan göra på husten :-) samla ihopp massor med isblock och bygg på. inget kan stoppa dig. annars kan du skafa en spadel som du kan gräva hålet med i en hög.
3. ha övernattning i iglon du har byckt! ta med masor med filtar och kudar och ha mysigt i din supper-härliga iglo. men det finns en sak att opservera!! ta aldrig med levande eld, då kan iglon smelta och det blir inte kul als för deg!
4. när det är halt ute när alt burjar frysa till så brukar det ju åka lastbilar och sanda marken, ett tips är då att du letar efter fina stenar på marken som du sedan kan ta hem och legga i en fin burk.
5. man kan leka jaga med lastbilen. spring efter den och när du har kommit ifatt så har du vunnit leken. om lastbilen jagar, se då öpp med att inte bli på shörd. det är inte kul att hamna på ackuten kan jag låva!
6. lek leken "hur monga barn får jag när jag blir stor" leken med gruset som lastbilen legger på marken.
7. schöp ett hoprep på tillexempel tojs-are-us och hoppa med dina vener. om du är ensam eller mobad eller bara har en kåmpis så kan du knyta fast repen i något och sno shelv.

det var mina besta tips just nu. nu säger jag bara: UT OCH LEK I HUST!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA mobbad

2008-08-23 @ 22:19:35
Postat av: MIKAÄLA

fasen vad taskigt sagt!!! förstår du inte att alla inte kan vara lika danna eller?

2008-08-23 @ 22:47:18
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄGÅÅÅÅÅR FET! :D :D DU ÄR MINN BESTA KUMPIES!!!

2008-08-24 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0