sanningen om dessy och alma

ingen kan vell ha missat det nest senaste i blåggvärlden? (det senaste är ju såklart att jag, MIKAÄLA, är back on track). jo, att dessy och alma är bittra fiender. vi har fått höra många olika historer om varför och man kan inte ricktigt setta fingret på vem som talar sanningen. som tur är så finns jag, MIKAÄLA. jag är typ gåssipgirl x100. jag är nära ven med både alma och dessy och vet  exakt hur allt ligger till, så jag tenkte klargöra detta nu en gong för alla. ni vet att ni kan lita på meg och att jag alldrig talar något annat än sanningen.


det hela burjade med att alma burjade gilla en kille som heter rikard. dom brukade strulla och dessy var givetvis rosenrasande på detta. hon ville också ha rikard. rikard, som är ett riktigt ass-hole, strullade derfur med BÅDE alma och dessy och gav ut dubbla budskap. dessy har ju som sagt en påjkven och blånekar ju till att detta ska ha hent men tro meg mina venner, hon är långt ifrån oskyldig. alma, som är ett litet fyllesvin är inte heller helt oskyldig. hon skyller på dittan och dattan (dvs alkoholen) när hon är full och dessy tycker att detta har gått för långt. alma blånekar till detta och bestemde sej för att göka med dessys ex-boyfrend jonathan som plåster på såren. detta kom ju shelvklart fram till dessy och dessy fick droppen! hon skrev ett hat-inlegg i sin blogg om alma och alma försvarade sej soklart. nu är dom bittra fiender och vem vet när denna stridsyxa begravs?
vi kan ijallafall samanfatta det hela med att det är rikards fel alltihop.


en gammal bild jag tog på dessy och alma när dom var fulla :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0