KUL ATT SE ER

heysan! efter jag skrev underklädesinlegget så såg jag att jag hade fått lite kommentarrer, kul att ni fortfarande läser här tråtts att uppdatteringen inte har vart så bra, så att seja ;-D

har dock inte så myket att skriva jöst nu äftersåm jag har brottom över till morsan, ska nemligen övningsköra!!! måste ju passa på eftersom det inte blev så mycket alkohål igår... drack bara en vodka och några drinkar plus bara 3 shots.. det betyder att det är okey för mig att köra idag eftersom jag tog det lugnt igår!!! man får ju ej köra dagen efter man har vart full! man moste vara noggrann med sånt här i traficken!

låvar bettre uppdattering nu, vi hörs!

xoxo YUOR MIKAÄLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0