godmorgon era snorfinkar!

sitter i fibula och har nån jevvla religion läktion.. tycker det inte är inträssant alls.. vem tror liksåm på gud nu för tiden? det hjorde man ju bara förr i tiden när dinosaourierna levde :-s hallååå? vi lever facktiskt i sveriget, trodde vi hade kommit lite lengre i utväcklingen. nåväl, nog om detta ointrässanta ämne.

jag slutar runt klockan halv 2 idag så det är en rett chill dag idag, efter det ska jag ta sparkcyckeln in till stan och shoppa lite nya clothes!! awesum. snor-denise gör mig sellskap. slenger upp lite fler inlegg under dagen från min ifåne 5 som nu fungerar att mobilblogga ifrån ijen. och sen hörs vi soklart när jag är hemma.

byebyeee, see ya!




bjuder på min gamla header, det var den ända bilden jag hade här på fibulas dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0