frågor

Höger- eller vänsterhänt: *hemligt*
Humör just nu: lack! min egna kock har ej kommit och hjort mat i tid :-s
Favoritgodis: marmaladkulor och shoklad-daddlar
Är det nåt du absolut inte äter: ben & jerrys glass, så vidervärdig!!!
Kläder just nu: en vintage klenning med fint munster och vadlånga grenöppna leggings ;-D
Musik just nu: min kärlek med shurley clamp!! <333
Vad sa du senast: vrålade "DU SKA VARA HÄR OM MAX 10 MINUTER DIN LILLA SNORSYLTA :@" till kocken.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: när som helst utom när det bodde utomhjordingar här på 1200-talet!!!!
Sommarplaner: palla planera nestan ett år före? :-P ska ijallafall åka till nordsjön och fiska
Fisk eller badkruka: jag är en baddare på att simma så jag sejer fisk!
Saft eller alkohol: icas eppelsider slår allt
Hur många kuddar sover du med: fem :-P
Favoritväder: lite sommarbris, 27,5 grader selsius och några små måln-tussar på himlen som seglar förbi!!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en pillerburk, några blomkruckor och en tonfisk-sandwitch
Spelar du nåt instrument: nä men jag är fet bra på att spela ballalajka
Morgon- eller nattmänniska: både och.. är ju ett ricktigt party-animal så ja föredrar nog natta..
Sparare eller slösare: både och.. slösar massor men ja tjenar ju så mycket så ja sparar endå det som blir över.
Bästa film: många!! alfa-dogg, tohn jucker must die, tårkel i fara, all teh boys love landy mane m.m.
Tror på liv på andra planeter: nää dom blev ju utrotade på 1200-talet? :-P
Kommer du ihåg din första kärlek: jaa, det var i rabies-johan på fibula-dagis innan han fick rabies.
Älskar du henne/honom fortfarande: nej :-s?
Har du några homosexuella vänner: har ju gaybloggen, jessicka (hon har dåck ej kommit ut ur garderåben ännu)
Tror du på mirakel: jag är ju ett mirackel så ja?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ney? fet idiotisk fråga
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jaa sålenge det ej geller dryga fans som vill ta kort med mey..
Ser du på kärleken som ett misstag: jag tror ey på kärlek..
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 små snorjärsar vill jag ha till ungar!!
Bio eller promenad: eller fest? jag veljer nog fest.
Är du kittlig: jaa, men bara oloff vet vart och kan kittla mig rett ;-D
Snarkar du? ja!! som en liten dåre.
Stjärntecken? eeh.. kommer aldrig ihåg vilket det är!
Rädd för insekter? ja särskilt för löjrom.. fyfasen sejer jag bara..
Äckligaste insekten: löjrom
Största svaghet: ingen tror jag..
Det här är jag bra på: verldens snellaste, roligaste, perfecktaste, kendaste, underbarraste tjej är jag!
Bästa bok? den om tomaterna som gick över vägen :-P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna tenda lampor med bara tanken!! så man slipper resa sej upp när man ska släcka lampan för att såva.
Vad vill du jobba som? blogare, moviestar, sångare..
Chips, morötter eller godis? daddlar och marmeladrussin!
Pizza eller hamburgare? handburgare om den är rett tillagad som jag beretta i inlegget lengre ner!
Skriver du dagbok? blogar ju :P
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? aa skulle vilja tatuera in en varj över hela ryggen!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag gillar stök..
Gungar du på stolen? aa enda tills jag tippar över!! roligaste ever
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja, har gjort det 5 gånger!!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vet ey, äter oftast ej med gaffel
Är du rädd för blod? Nääe
Saltar du på maten? anvender mest arromat
Gillar du att sjunga? Ja, ska spela in en låt snart!!
Anser du att du är stark? aa :P
Brukar du sola? Ja, gillar den kreftiga fergen jag får av solens ljus
Vad gör du om du får hicka? setter mig brevid oloff och hickar i örat på han
Röker du? jaa
Snusar du? aa ibland
Använder du knark? *hemligt*
Kaffe, te eller inget? *hemligt*
Har du en besatthet? nääe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0