EN UTMANING TILL MEY

Godmårgon era små kultingar<3 ville bara visa att jag lever. ska till fibula nu, är lite försenad men sparkcyckeln har fått punka :'( tur att min bror oloff sov över hos mey inatt så han kunde ta fram verktygslådan och arbetskläderna direkt för at hjelpa mig meg med problem. killar i arbetskläder/uniform är bara sååå HOTT!!

tengte bara beretta att kissy utmanade meg på fecebook att anta den här 30-dagars utmaningen. ska tydligen skriva ett inlegg om dagen med dom här olika rubrickerna:

01 - ett nytaget foto på digsjälv och 15 fakta om digsjälv
02 - meningen bakom ditt bloggnamn
03 - ett foto på dig och dina vänner
04 - en dålig vana du har
05 - ett foto på ett fint minne
06 - din favorit idol och varför
07 - en bild på något som betyder mycket för dig och varför
08 - månadens mål med förklaring
09 - Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
10 - låtar du lyssnar på när du är glad, arg ledsen uttråkaad
11 - ett annat foto på någon som betyder lite extra för dig
12 - varför började du blogga?
13 - en bild på ditt hem
14 - ett foto på dig  och din familj
15 - dina topp10 låtar
16 - ett foto på digsjälv
17 - vem skulle du byta liv med för en dag , varför?
18 - planer/drömmar/mål du har
19 - smeknamn du har och varför
20 - vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med
21 - ett foto som får dig att le
22 - vad gör dig unik och annorlunda från alla andra?
23 -  vad har du sug efter ?
24 - ett brev till dina föräldrar
25 - vad finns i din väska ?
26 - din favorittid på året
27 - dina 3 närmsta vänner
28 - ett foto på dig från förra året tills nu , hur har du förändrats ?
29 - vad har du lärt dig denna månad ?
30 - varför gjorde du denna 30dagars utmaningen?

Hoppas det blir kul och inte allt för jåbbigt.. första inlegget kommer redan idag så håll ut! har dock ej tid mer der nu.. ska först kolla lite mer på oloff i arbetskläder och sen tar jag sparken till fibula!! hörs sen :-D

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: Okej! Jag ska vara ärlig, jag tycker den är helt okej, men den ser ut som alla andras. Jag tycker du ska ha en som representerar dig. Då sticker den ut mer :)

2011-09-28 @ 09:47:12
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Fraj

... Det där lät ganska mycket som reklam i mina öron ;)

2011-09-28 @ 09:49:41
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: N I L A M ♥

svar: haha jo, din kommentar va en stor reklam för dig egen blogg så ;)

2011-09-28 @ 10:17:41
URL: http://nilamjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

den gjorde jag förra året, kul! :)

2011-09-28 @ 10:55:25
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0