en påpekning

hej alla bofinkar! jag kenner att jag är på rett väg mot att komma igång med blåggen igen <3 jag håppas ni är med mej på min resa mot att bli en storbloggare igen. behöver er feedbäck. vill bara påpeka en sak:

ni har alla sett att min katt dylan har dött, men inte en ända jävel har sagt nått stöttande ord för att få meg att må bettre. hur fan tror ni att det kenns? tror ni att jag mår bra av deta? ni är alla sykiskt sjuka om ni tror att man behandlar meg såhär. jag steller alltid upp för er och har rolliga tävlingar med exklusiva priser och hjelper er med tips och så. det minsta man kan förventa sej från er är vell då att ni säger att det är synd om meg när min katt dör :-S VILL HA EN ENDRING PÅ DEHÄR, ANNARS ÄR JAG NO MORE MISTER NICE GIRL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0