dags för shopping

hej igen! nu har jag slutat för dagen och ska ta min sparkcykel och sparka ner på stan med snor-denise som får springa vid sidan om. hoppas hon har bra kondis för jag är en hejare på sparkcykel! kan komma upp i cirka 160 km i timmen om jag sparkar på reyält. ijallafall så har jag en liten shoppinglista som jag har med meg till stan. såhär ser den ut:


- ny badring/armpuffar (tenkte ta meg en tripp till badhuset och vill kunna vara i den djupa bassengen)
- något neon-gult , höstens hetaste färg
- underkläder
- nån bra cd-skiva


det var det jag har kommit på nu! vi får vel se om nått annat slinker med hem ;-)
vi hörs senare!!! visar min shopping när jag kommer hem! blir nog nått mer inlägg från min ifåne också!

Kommentarer
Postat av: felciia

stavas ditt namn med Ä?

2011-09-29 @ 16:54:54
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0