DAGS ATT NANNA KUDDE

ja ni läste rett - nu ska jag gå och legga mig. idag har vart en mycket bra blogg dag moste jag seja! massor med läsare och flera inlegg. och hörrni, glöm inte bort tevlingen som är några inlegg ner! man kan bland annat vinna en louise vitton väska.

förresten visste ni att jag brukar prata i telefon med mamma innan jag legger mig, hon brukar beretta gamla släkt historier. det gör det så mycket enklare att sova om nätterna! här om natten fick jag reda på att jag har ärvt snoken min av mormors mor som var en mycket elegant kvinna med huvvet på skaft!!! det visste ni inte va? ;-D

aja godernatt era små knorrhanar!

två porträtt av några gamla släcktingar till meg:




Kommentarer
Postat av: Vera

haha:D

2011-09-22 @ 16:08:34
URL: http://wevos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0