01 - ett nytaget foto på dig själv och 15 fakta om dig själv



bild från i söndags när jag var ute på gården för att kratta lite löv, hösten är ju tråtts allt kommen.

1. min favvorit affär är h%m
2. jag är en ricktig höjdare på att dansa fålkdans
3. min favvo-resturang är pisserian runt hörnet!!
4. mitt besta barndomsminne är när jag red på en stjärt-land-pånny för fursta gongen i dalarna
5. jag är född i tjäjsarsnitt
6. jag har ännu ingen bil men jag ska få mammas och pappas gamla saabel sen när jag har tatt körkort.
7. mitt mällan-namn är margot
8. jag har problem med venner som utnytjar mig för mitt kendisskap
9. min favvoferg är neonsvart och råsa
10. i skolan och även på andra stället brukar jag bli kallad för "the one and only original barbie"
11. det var jag som startade rycktet om att kensa har smittat tyra med rabies (det är därför tyra har slutat blogga)
12. jag föddes med simhud mällan tårna..
13. jag hade en syster som hette pattrisia som nu är försvunnen i egyptien (hon har vart borta i flera år)
14. jag har sleckt i bårlänge
15. många tycker att jag är lik bayonce

p.s. jag vet att inte allt är nya grejer om meg, men jag har tråtts allt fått massor nya läsare så ni gamla läsare får fan ta och lungna ner er lite nu, ni kan facktiskt inte få som ni vill jemt :-@ d.s.


Kommentarer
Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

hahaha riktigt skön blogg, denna gilla jag. :)

allt bra idag eller? :) kramar

2011-09-28 @ 13:35:05
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0