vinnarna av tävlingen

nu kommer det som ni alla har ventat på, nemligen vinnarna av min fantastiska tävling!!!!!!! jettekul att så många var med och tävlade. det har varit ett svårt val för meg att velja ut de 3 vinnarna men jag har ijallafall valt ut dessa lyckliga tre:

VINNARE AV PRIS NUMMER 1:  PÄRNILLA !! GRATTIS!! du ska få åka på spa med sjelvaste MIKAÄLA! vilken ära va? tänk på att du får stå för resan sjelv.

VINNARE AV PRIS NUMMER 2: KERSTIN !! GRATTIS!! du har vunnit en louise vitton väska. det jag dock inte har avslujat än är att den är från thailand, bättre kan de knappast bli, eller hur kerstin? :-)

VINNARE AV PRIS NUMMER 3: GUSTAV !! GRATTIS!! du har vunnit en goodybag full med smink. vad du som kille ska med den till vet jag dock inte men det shiter jag blanka fan i.


grattis allihopa än en gong. ni andra, var inte ledsna för ni är sånna jävla förlorare. de kommer fler chanser till eksklusiva priser!!!

Kommentarer
Postat av: Ranama

ja ganska nöjd med min blogg. hoppas allt är bra med dig vännen :)

2011-10-03 @ 23:38:58
URL: http://ranama.blogg.se/
Postat av: alice

hej!

du var med i en tävling hos mig för ett tag sen,

kika in och kolla om det var du som vann!

kram!

2011-10-05 @ 19:20:52
URL: http://aaliceandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0