skrev en hejjar-ramsa

sveriget blev ju nyss klara för em-sluttspel så jag skrev en liten seger-ramsa!

heya heya sveriget
nu ska vi EM vinna
kempa kempa, brinna brinna
nu måste ni springa springa
vi ska vinna guld-medaljer
och inte något mer behöva käka alger.

skjut ett mål och ni hör MIKKANS vrål
heja chippen, zlattan och dippen
ni är mina kungar och inte längre några barnungar
nu vill vi se svenska flaggan svajja, det måste ni vell hajja?
heya heya sveriget!
*klapp klapp klapp*
heya heya sveriget!

vad tycker ni? jag har lenge klurat på denna ramsa för att kunna plublisera den lagom till denna tidpunkten. har suttit benkad framför tv:n hela kvellen för att få se denna matchen. facktum är att jag elskar fotboll! har fotbollstrujor och halsdukar och flaggor som jag tar fram till varje match. ska även åka och se EM i polen nesta år och då ska min nya ramsa ropas som bara den!!!



jag idag!!


Kommentarer
Postat av: munky - tre personer en blogg!

haha nej tyvärr! Men kul att du kommer ihåg oss :)

2011-10-12 @ 16:41:40
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0