MIKAÄLA skapar konst

hey.. tengkte biretta lite mer om den fina tavlan jag har målat på i några veckor nu, som entligen är klar. jag kallar konstvärket för "den inte så ensamma glassen". det är flera konstmuseum som har hört av sey till meg och sagt att dom vill att jag ska stella ut målningen på just deras museum.. men äftersom jag är en sån snell bloggerska så tengkte jag lotta ut den här i bloggen!! snellt va?



såhär ser målningen ut. jag vallde att måla med flytande tusch för att få fram en gråskala och en slags mystik i bilden!! hett va? konstpråffs har värderat målningen till upp emot 5 miljoner dollar. men nu har ni alltså chansen att vinna denna fina tavla! allt ni behöver göra är att slenga in en kommentar i kommentarsfeltet och det ni ska skriva i kommentaren är ett ord ni tycker beskriver min målning. oki fatat oki?

LET THE TÄVLING BEGIN!!


Kommentarer
Postat av: Eskil i Eskilstuna

Kan jag få den hemskickad? :D

2011-12-29 @ 06:02:09
Postat av: Eskil i Eskilstuna

Ett ord som beskriver målningen: Windows-loggon.

2011-12-29 @ 06:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0