årets fetdiss (midnite eve)



jaa ni läste rett, årets fetaste diss går till b-bandet midnite eve. dåm kommer från nån håla i vestmanland, om ja inte har fel.. e inte så insatt så att seja och det är väl förståeligt. men jaja nog med recklam för det bandet och vidare till dissen:

bandmedlämmarna hör alltso av sey till mey efter att ha sätt på min blogg att jag har inlätt min musik-karriär och vill sammarbeta med mey och turnera tillsammans. jag funderar lite på saken och svarar därefter att jag KANSHE är inträsserad men efter att ha lyssnat på endast en av deras ytterst få låtar så skrattade jag rått och undrade om detta var nått slags skemt. skåjade dom med mey? hur kan dom tro att någon som jag, MIKAÄLA, vill sammarbeta med ett sådant b-band? jag jåbbar bara med proffs och bandet ser fan ut som 7 svåra år.

efter att jag har fetdissat deras sammarbets idé så burjar dom krenka mey. och då undrar jag soklart VARFUR? vad har jag hjort för att furtjena det? det hela slutade med att jag tog bort dom från fejsbook för att bevisa att jag är den mogna av oss men dom fursöker tråtts det att fortsetta kontackta mey och retas för min dysselexi osv. hur moget är det liksåm? varfur gör man så? det kan inte jag förstå men det är vell för att jag är en mogen och shelvstendig kvinna som klarar mey utan sådana dumheter och tönterier och det har jag alltid hjort. varfur krenka folk undrar då jag.. jag har alltso bestemt mig för att inte henga ut bandet för att visa att jag inte stödjer elakheter och det vet ni allihoppa. jag är bettre än så!

årets fetdiss går alltså till det bandet. grabbarna är liksåm eldre än mey och beter sey som ett geng bofinkar allihopa..

/ EN ARG MIKAÄLA


Kommentarer
Postat av: lina

hahahahahaha åååkäj mikäääla!

2011-10-12 @ 14:59:01
URL: http://llinalundh.blogg.se/
Postat av: Elias

HAHA du är ju bra jävla dum i huve, lär dig stava din klamydia fitta. Hålan kallas även Arboga och är du så pass ful att du inte kan lägga upp en bild jävel utan nån jävla teckning framför nyllet.... Lycka till med " kändisskapet " hahaha sen att du måste ljuga för att allt ska falla på dem, sorgligt....

2011-10-17 @ 10:31:23
Postat av: Hampus

Glömt att det var du som kontaktade dom på facebook eller ditt jävla stolpskott?

Du kontaktde JB deras sångare på hans logg och han dissade dig för du är helt jävla körd och man inte fattar vad du skriver , och vad fan ska du lära dom ?

du är 15 och nybörjare... jävla tard

2011-10-17 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0