söndag = backis-dagen

hey! är backis som ett svin idag.. brukar bli så när man festar reyält med icas-eppelsider. tengkte biretta lite om kvellen iallafall:

kvellen började på ett förkröck i lidingö hos några wannabe-brats. de va rett skoj att sitta och diskutera pängar iallafall, särskilt när vi kom fram till att jag är best och rikast!

aja, vi drog ijallafall vidare och kollade lite på majbrasan. vi hade med sånnahär stenkulor som vi kastade i brasan så det smellde, det var fett collt och det är något jag kan tippsa er alla om att göra!

aja, när klockan nermade sig 5 så rörde vi oss mot blogg-diskot på den japansa resturangen! det var superlyckat och ni som inte va där missade verkligen något. alla fick goddie bags till ett värde av 50000 kroner och jag ska visa er innehållet sen också!

vi dansade rövarna av oss hela natten och vi minglade med massa bloggläsare och andra stora bloggare.. visar bilder från det också sen! men nu måste jag börja laga mat, oloff sitter i barnstolen och ventar på sina njurbullar med makaroner och ketschup! för er som undrar vad njurbullar är så är det som fiskbullar fast gjorda på kossornas njurar.. mums!!! kan verkligen rekåmmenderas..

vi hörs strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0