min mamma del 1

Hej allihåpa! som jag skrev förut så tenkte jag beretta lite om min mamma. många har varit intrisserade av det! så here we go:


Min mamma heter fransiska kataluna evertsdotter och är 58 bast. när oloff, min storebror födes så grät min mamma. hon tyker nemligen att oloff är så otrolligt ful. hon blev såklart rosenrasande på min pappa för att han hade såna dåliga gener som oloff hade fått. mamma fick en såkallad förlosningsdeprison och skyller på oloff. ni kan ju tenka er att morsan inte gillar oloff? :-P mamma ville sen försöka få ett fint barn och då födes jag. men min mamma är veldigt svår att tillfredstella. hon tyker nemligen att både jag och oloff är riktiga vider. ennu en gång födde hon ett barn i håpp om att få en lycklig son eller dåtter, och min syster pattrisia kom till värden. mamma blev väl lite halvnöjd med pattrisia, tyverr är pattrisia fortfarande försvunnen från när vi tappade bort henne i ejypten, minns ni det? mamma blev rosenrasande och skrek åt meg och oloff att vi också kunde fara åt helvetet.

min mamma lider av en hemlig sjukdom som jag ej tenker skriva ut i bloggen, jag tenker alltso INTE skriva ut att min mamma har adhd. det har ni vell fan inte med att göra? ni är så jevla nyfikna allihåpa!!  detta var allt för del ett, spennade va? kåmmer en del 2 snart med mer smaskigt skvaller om min mamma.

Kommentarer
Postat av: moa

haha hejhej ;)

2011-05-04 @ 00:06:04
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: josefine

men nu sa du ju vilken sjukdom hon har, adhd

2011-09-22 @ 16:10:40
URL: http://natedog.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0