MIKAÄLA svarar

hey, har inte så mycket tid för er just nu, ska snart sparka iväg till fibula på sparkcykeln, men tengte svara på denhär frågan lite snabbt bara:

Postat av: Frida

Varför har du och timothy gjort slut? ni var ju så söta tillsammans!

Svar: Jag tröttnade på honom helt enkelt, det är inte lett att vara tillsammans med en bild kille ska ni veta. Han lyckades inte göra många rett inte.. och inte tillät han mey att umgås så mycket med oloff heller, jag och oloff är ju så tighta så jag skulle inte kunna tenka mig att offra oloff för en blind snubbe.. inte var han specijellt snygg heller.. vet inte vad jag tengkte med ricktigt. så här har du ditt svar!

smell yah later bloggers, im off to scool!




MIKAÄLA </3 timothy
no måre love

Kommentarer
Postat av: Janicce

Hello there! synnes at du skal lesse blogen min! Klemzzzz! Jeg har duskuleksi også! plizzz read!

2011-05-06 @ 17:57:51
URL: http://janicce.blogg.no
Postat av: Janicce

Hello there! synnes at du skal lesse blogen min! Klemzzzz! Jeg har duskuleksi også! plizzz read!

2011-05-06 @ 17:57:59
URL: http://janicce.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0