Mobilblogg - På stan!

Hey, tengkte mobilblogga lite från min nya iphone 5. Visste ni att Barack obama (grundaren av apple) skickade ett exemplar av iphone 5 till mey i förhand? Nu vet ni! ;-D

Aja shåppingen går supperbra! Både Jessicka och Snor-denise har köpt sig lite nya grejor till valbårg, och shelv kunde man inte hålla fingrarna i styr, så jag har alltså shåppat en del jag också! Bland annat så blev det en jettehott tröja med ett tryck på och lite fina asseccoarer! Visar er när jag kåmmer hem!

just nu befinner vi oss på sturehof där vi mötte upp paow och daniel paris för en tidig kvellsmat. hörs sen mina lovers!

Bild på mey och mina påsar idag!
OBS!!! bild lånad från goggle


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta ljuga jävla hora.

2011-04-29 @ 17:31:34
Postat av: Frida

heeej snygg blogg <3



allt bra med dig?



kolla gärna in min blogg ;)

2011-04-29 @ 18:20:27
URL: http://juns.webblogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

jevvla fegis din anonyma h*ra :-@

2011-04-30 @ 00:08:51
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0