Backis som ett svin

hey mina bloggläsare!

igår blev det lite endrade planer i sista sekunden. Jag drog till med en utgong ;-D var på amba med **** och *****. Det var ju tråtts allt "mini-lördag". Så vi skyller den dåliga uppdeyten på de (att jag är backis) ;-)

Vi hade ijallafall jettekul även om kvellen slutade på toalätten med massor spyor.. usch och fy +o(

Och ja, ni läste rett mina venner, jag kom försent till fibula idag :-S.. bara på grönd av att jag är backis. Men det var det värt kan man ju seja!

Men nu ska jag gå och äta en ricktigt god men sen lunch, nemligen bejkon och räkor med currysås och lite potäter! smell ya lejter!



bild från när jag fick "dj:a" på amba igår! här får ni även smakprov av kvellens aoutfitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0