back on track ijen!

som sagt så skulle jag ju burja uppdattera lite mera ijen, så derfur tengkte jag skriva lite nu! kul va? ni kan vel inte ha missat recklamerna överallt om min nya show? den som jag skrev om i furra inlegget? den kommer burja sändas snart, både på tv och framfur allt på weben! nice höh??

har uppfyllt en massa mardrummar till elaka och stygga läsare som verkligen har förtjenat det!!! såå spennande! har också en hel del andra projekt på gong, ska nemligen desajna lite egna smycken och skor. kommer visa lite sneek peaks på de i ett inlegg snart, och collectionen kommer komma ut efter nyår.

för övrigt så lever jag livet som det ska levas, har vart på en hel del premiärer i usa osv på senaste tiden, och festat låss med en massa stor-stjernor. det kåmmer naturligtvis dyka upp bilder på blogen angående de ockso!

jag kenner liksom att jag har vext ifrån blogen lite, är inte som dom andra b-kendisarna som kissy och kensa och dom. visst, kensa är min ven men vi är på olika nivåer helt enkelt, hon fästar med micka och nadja och dj-kinesen jayson eller va han heter och hon är liksom stålt för det, men jag kan inte hålla mig på den nivån lengre så ja har tagit steget upp från en dysselektisk b-bloggare till en a-kendis. det är inte alla i min older som har egna tv-shower och som åker och går på galor i andra lender. visste ni förresten att jag blev frågad om jag ville vara årets jul-värd i tv? *gossip times* och vad jag svarade får ni såklart se på julaftån.

aja jag ska ta en dusch och äta lite friterad sill som snacks och sen kanske jag öppdatterar igen om ni har tur!!

vi hörs!!

Your MIKAÄLA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0