VAD JAG UNSKAR MEY


här ärmin unskelista (eller wisch-list för er utlendska läsare) inför julen!



när ni ser den furstår jag sjelvklart att de ploppar upp massa frågetäcken i hövvet på er så derfur tengkte jag klargöra lite grejor:

när ni ser den guldiga vibratårn så tenker ni "men MIKAÄLA, du har ju redan en guldig vibratår, vad ska du med en ny till?"
jo, såhär ligger det till era små frågvisa jevvlar (;-D) min förra vibratår i guld är spårlöst försvunnen (misstenker dock att oloff kan ha tagit den av mey) så derfur behöver jag nu önska mey en ny. den förra var ju tråtts allt 2 år gammal ungifär så den burjade bli jevvligt sliten så att seja.

kläderna uppe i venstra hörnet är en ny mys-dress som jag veldans gjärna vill ha! så därför har den sjelvklart en plats på min så kallade wischlist!

mitt förra armbandsur åt min trebenta katt Dylan öpp för ett tag sen så derfur unskar jag mey även en ny och veldigt flaschig orange klocka som skulle göra sey veldigt snygg på min arm (pluspåäng till att den matchar min hårferg)

nya tandpetare behövs nu eftersåm att mina gamla burjar bli rettså utslitna efter ca 2,5 års anvendning..

hm, vad mer? jo jag unskar mey nya salt och päppar kvarnar, en kvast så jag kan flyga till blåkullen (skemt åsido), en skinn-mysse (som emil i lunneberget skulle ha sakt) och sist men inte minst så unskar jag mey souvenir kylskåpsmagneter från hålland med veldigt gulliga motiv.. dåck har jag aldrig vart i hålland men who cares liksåm? inte jag ijallafall..

håppas furklaringen rätade ut era frågetäcken.. ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0