min shåpping

hey, lite sen uppdeyt men bättre sent en aldrig, true???

köpte en del juleklappar till mina nermsta venner och till familjen.. till min mamma hittade jag dock inget så jag hade tengkt att spela in en egen låt till henni!!! fint och pärsonligt va? :-D tycker det var en jettebra ide så jag kanske borde lemna tillbaka lite grejer och spela in låtar till allesammans? eller?

aja om ni vill så kan ni få resultatet av låten sen? eller dum fråga, klart ni vill, ni är ju bäroende av mey.

på stan mötte jag även upp vanita för en fika.. hon fursökte övertala mey att va med i nån anna-ginas webb-tv, men varfur skulle jag de för? :-s jag, MIKAÄLA, är inte med i andras webb-tv-prågram, utan jag har mina EGNA.. fatta och förstå. blev fett lack på vanita som tjatade så jevvla mycket så ja stellde en stol för dörren på toan när hon va där inne och pissade.. lite elakt kanshe.. men hon vet ju tråtts allt inte att det var jag och det är huvudsaken.

snart är det dags för skönhetssömnen min, men vi hörs såklart imårgon.. PUSS!!

Kommentarer
Postat av: josefine

kan du inte skriva ordentligt iallafall? man orkar inte ens läsa första meningen..

2010-12-23 @ 00:26:33
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA :D

stavar du så med mening? :S

2010-12-23 @ 12:02:25
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0