MEMÅRIES

bjuder på gammla bilder från blogg-awards 2009 :-D



dessy, krillä, paåw, jag, och en randåm läsare.



dessy, paåw, jag och randåm igen!

hade facktiskt gallet kul på denna gala! (shelvklart så är det ingenting jemfört med alla galor i usa som jag går på) men det var kul endå. treffade massor galna fans som ville ta bilder! pssst furresten, wanna knåw a secret?
jag, paåw, dessy drack en massa shampagne innan galan så vi var dyngraka under shelva prisutdelningen. har aldrig vågat erkenna detta förut men nu var det så pass lengesen så att jag tycker att det är dags att legga detta bakom oss, en gong för alla.


Kommentarer
Postat av: King

åh du e så snygg!

2010-12-19 @ 18:50:13
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0