fursta inlegget för dagen

hey! idag kåmmer jag också ha föllt upp att fira jul så det kan bli lite svårt att hinna öppdattera men jag ska såklart göra mitt besta för att tillfredsstella era läsar-organ... ;-D

låvar er ijallafall minst 2 inlegg till under dagen!

ska biretta lite om igår:

dagen burjade med att jag vaknade öpp av att ett 30-tal läsare stog och sjöng jule-visor utanför min lägehetsdörr :-D blev alldeles rörd! jag fick även julklappar av dom, jettesnellt. sjelvklart bjöd jag ej in dom i min lägenhet.. dom var ju tråtts allt för monga, men jag tackade dom och tog några bilder på dom, legger in senare!

efter jag hade hjort mey iordning osv så drog jag mey till mina fureldrars hus där hela tjåcka slekten var. där blev det både traditionell julmat och dans runt julestången! sjelvklart kållade vi på kalle anka och hela köret också.. efter kalle anka var det dags för julklappsuttelning. fick en massa fina julklappar, ska visa er det sen ockso!

sen åt vi gröt och jag fick mandeln! dåck hade don ingen mandel utan en bit buljong, det fönkade bra det ockso..

i min familj tror vi inte på att den som får mandeln ska bli gift utan att det kåmmande året kommer bli veldigt fartfyllt på seks fronten. så det tackar jag och bugar för!

vid 9-snåret så mötte jag öpp jessicka och snor denise och så bytte vi julklappar!

min julafton har varit sådär prefekt och julig som man vill ha den! synd bara att inte farao var här. jag tenker på dey varje dag farao!

aya nu burjar det bli lite långt, så jag rundar av här!! men jag visar min julaoutfitt sen och vad jag fick i julklapp med mera!

nu ska jag snart iväg och keka mer julmat hos mina kussiner, men shelvklart tar jag med blogdator ;-d

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0