MIKAÄLA - VEM ÄR DET?

Hey alla! äftersom att jag har fått en massa nya läsare så tenkte jag presentera meg så att ni lär kenna meg och min blågg lite bettre. såå .. vem är jag?

Mitt namn är MIKAÄLA med stora bokstäver. jag kallas för mikkan. shelv säger jag: "MIKAÄLA megshelv - the one and only original barbie". jag är född år 1993 i bårlenge, men är numera bosatt i sveriges håla - ståckholm. hur jag ser ut kan ni se på min header och bilderna i blåggen. jag är 162 cm lång och väger ca 78 kg och jag är helnöjd med min kropp. mina intressen är såklart att blågga, sporta, shåppa, naturen, djur, umgås med venner osv. Min familj består av meg, mamma, pappa, min storebror oloff, min lilesyster jennyfer och min syster pattrisia som tyvärr är försvunnen sen ett par år tillbacka. Vill ni veta hur så får ni leta i arkivet, leta efter ejypten-resan.

Min bror oloff och jag har en veldigt stark relation. vi är inte som vanliga systrar & bröder. vissa tror att vi är insest-syskon men det skulle jag inte kalla det. vi umgås bara veldigt mycket och intimt. vad är det för fel på det lixom? just det, inget! akseptera oss istellet för att klanka ner på oss.

jag får många kåmmentarer angående min stavning. jag har furklarat detta 100000 gonger: JAG HAR EXTREME DYSLEXKSI!
Jag kan inte rå för att jag föddes med stavsvårighetter. jag tyker att jag är en riktig kempe och förebild för alla med dyskleksi. jag visar att man kan vara framgongsrik även fast stavningen inte är den besta. jag startade denna blåggen för att inspirera fler mennishor med funkshonshinder och handikapp och inlärningssvårighetter att också burja blågga. det är dags att vi träder fram nu och visar vad vi går för! man får ta en hel del shit på vägen men det är det värt. ingen, och då menar jag INGEN kan få mey att kenna mej mindre värd pga mitt handikapp.

i denhär blåggen kommer jag att blogga om nestan allt mellan himmel & jord. ni kan läsa om bland annat mitt förflutna som en av ståckholms stursta fjortisar, om hur jag ville bli gottare och mina resor, samt massa bilder. bleddra runt i arkiven så hittar ni en massa smått och gått. tilleksempel en massa skvaller, tips, åsikter och aoutfis. kärlek är också nått jag brukar skriva om. har neligen 2 påjkvenner. farao & timothy heter dom. låter detta spennande? isånafall är det bara att fulja min blågg :-) hoppas ni stannar allesamans! pöss pöss!
MVH MIKAÄLA EVERTSDOTTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0