middagen med kensa och aleks

sådär ja, nu är jag och farao hemma efter en (hemsk) middag hemma hos kensa!!! hon lagade nån slags ecklig lax.. fyfan.. sen måste jag seja att det är rett dåligt av er läsare att stå och knacka på dörren, ropa på oss utanför funstret m.m. under hela JEVVLA middagen.. ni visar NOLL respeckt för meg.. lite besviken facktiskt. aja ska inte tenka på det ijallafall eftersåm ni reddade meg från den hemska laxen, kunde nemligen inte vara kvar hos kensa, stog ej ut med er.

nu är farao ute och umgås med oloff min bror, dom ville lära kenna varandra lite mer eftersom att farao nu är en del av våran familij. tycker det är jettesweet att oloff vill bekanta sej med min familij!!1

aja nu ska jag bestella hem lite grejer, visar er snart! cyah all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0