lill-lördag

tjo-bre!!!

nu har vi ätit upp maten, den blev suuupper-duppper god. farao elskade den och åt hela 5 portioner. har sparat det som blev över i en liten doggy-bag så han kan ta med till hela arabiska sleckten i egyptien. hoppas bara det inte hinner ruttna men jag har lagt det i brödlådan så det ska nog hålla sej tills han åker hem om 5 dagar :-D

aja, idag är det som sagt LILL-LÖRDAG. vilket betyder party på söder. ska hem till snor-denises KK (klass kamrat!!) och kröka galet. farao dricker ju ej alkohål eftersom han e muslim, han vill ju licksåm inte göra allah besviken på honom. men jag har iallafall laddat på med hela TVÅ flaskor med icas eppel-cider. ska se till att bli dyngrak så farao får BÄRA meg hem sen (tänk er sjelv att bära hem en lagom fet brud på 78 kilo mitt i natten, sooo MIKAÄLA style att bli buren)

well, ska visa kvellens party-outfitt snart, ska även visa hur man ficksar min nya party-frilla och min mejk-upp. så jag hör av meg snart igen, ska bara fiksa klart meg.. dåck kanske ni inte får se ALLT på en gong, oki fatat oki?


pöss på en spräng-färdig MIKAÄLA (beror på att jag är mett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0