hallohallo

jag har en fråga till er, VARFUR KOMMENTERAR NI EJ? jag ser ju att ni läser på stattistiken. så varfur inte bara kommentera, ni vet att ni gör mig furbanad när ni inte kommenterar så varför inte bara kommentera??? ni vill få mig arg, ellerhur? erkenn bara. era jevvla satmaror. ska sticka kniven i er..

nej men... idag har jag vart och treffat på en blogkollega, isabbele strömbärg!!! ni vet hon den blonda grejen i östersönd eller vart hon bor? ja presis... vi har pratat lite im buissniss. självklart är inget 100 % säckert ennu men vi har licksom setat och pratat lite olika alternativ.. här är några av dom:

tv-shåw
radioprogram i riks fm
starta en klädkållecktion
starta en webb-shåp.


vilket låter mest intresant för mig och isabbele? RÖSTA I KOMMENTARSFELTET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0