den offisiella sexuella dagen

det är idag! jag och farao har haft så jevla mysigt idag, ni kan alldrig ana vad vi har haft för oss ;-). man moste ju såklart passa på att vara intima när man väl treffas. vi bor ju trotts allt i olika kontinänter. han bor ju i arabien aka egyptien. tenkte ijallafall beretta lite vad vi har hjort idag:

vi burjade med att massera varanndra sensuellt. sen tog vi jenast fram handbojjorna och piskorna. jag vill inte avsluja för myket men jag kan ju seja såhär: vi är röda som kreftor nu ;-) veldigt tillfredsstellda ockso.

vi höll ej på så lenge för oloff stog och kollade in i nyckelhålet hela tiden och rönkade penisen sin. som ni förstår är det veldigt jobbigt att vara med om nått sånt om man inte är van. alltså det är farao som inte är van. derför fick vi avbryta där. både farao och jag är endå veldigt nujda med våran sexuella dag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0