TIPPS FÖR ER SOM E OSÄCKRA

ibland kan det vara lite svårt att veta om man har halsbrenna.. då tengte jag tippsa om detta tästet!

http://www.magskolan.se/upload/magskolan/flash/Gerd-test/index.htm  (lenken öppnas i ett nytt funster)

tack vare detta fantastiska täst så har jag nu fått reda på att jag inte lider av halsbrenna! jag lider alltso INTE av halsbrenna. hur önderbart är inte det på en skala? jag kenner meg kanon-nujd och bistemde meg derfur att biretta och dela med meg av detta tästet till er mina elsklingar<3 det är ingen frågespårt eller nått, ingen tävling.. bara ett täst för ditt eget besta! legg ner några minutas på att ta reda på om du LIDER av halsbrenna.. det är värt det! lita meg!



Kommentarer
Postat av: anna

tack för tipset! ska genast gå in och kolla om jag lider av halsbränna ;)

2009-05-21 @ 09:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0