SUNDAG MÅRGON

ja, fur det fursta så moste jag säga TACK mina kära venner (jessicka i deta fallet) som steller upp när man har hamnat i knipa! det är så vener ska vara. TACK OCH ÅTERIGEN TACK!! det betyder verkligen.

aja.. jag har inte så myket att seja om gårdagen. vi var på hemmafäst i tyresö, det blev myket alkohål och mer kåmmer jag ej biretta för er. FEEL THE PEIN.


idag ska jag bara ta det löngt, äftersom jag mår illa som fan.


hur var eran kvell igår? var det alkohål med i bilden?

jag tror att jag ska burja ta de lite löngt med alkohålen för min del. låter inte det rett bra? så att man har kontråll på seg shelv. för äftersåm jag är så bra endo så klarar jag meg utan alkohål.

aja det var det! vi hurs straks! / MIKAÄLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0