RÖKNING

kende att det var dags för ett åsikts-inlegg. temat denna gong är som ni alla ser på rubriken - RÖKNING!



rökning har blivit myket popilärt nu förtiden. små barn som ijentligen borde leka med lego och barby har burjat röka. VARFUR? detta är shelvklart inte akseptabelt. vart är värden påväg undrar jag?!  jag shelv skölle ALDRIG röka.

var finns fureldrarna? bryr dom sey inte? nej det gör dom inte. jordens befålkning är påväg att dö ut, ser ni inte det? ALLT PÅGRÖND AV EN LITEN PINNE! vi moste ståppa detta så fort som mujligt för detta är inte okej. jag tenker inte se på när mina framtida barn suger i sej rök från dödens pinne och sackta men säkert dör.

det är dags att vi alla tar varandra i henderna och sejer ifrån. det kåmmer shelvklart inte att funka. derfur har jag kåmmit på den brilljanta iden att man får klubba ner pärsoner som röker om man ser non. sedan ta cigareten och göra ett brennmerke i den pärsonens ansikte. vad tyker ni om det? ska jag starta en namninsamling kanshe? ... jag tror facktiskt att detta är den enda lösningen för att få slut på detta.


sjukdommar man kan få av att röka:

• kanser av alla mujliga slag
• dålig andedreckt
•  benfrackturer
• svininfluenssan
• alzhajmers


inte så kul va? :-@ nej tenkte vel det. varfur kan ni inte bara köpa ett fakking töggömmi om ni nu moste ha nott i keften?
ingen, och då menar jag INGEN, kan elska en rökare. hur myket dom en vill så går det bara inte. här är nogra extreama fall av rökning:


 

jag avslutar detta inlegg med att seya att jag uppmanar fler fålk till att burja röka. tack & hey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra ett videoinlägg!? :D

2009-05-05 @ 17:32:32
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAH !

2009-05-05 @ 17:53:36
Postat av: Anonym

hahahahahahahahhahahahahahahhahahahaa

2009-05-05 @ 20:18:21
Postat av: Anonym

vad har sista bilden med tjej på att göra med rökning? :O

2009-05-06 @ 15:28:11
Postat av: erica

hahahahahaa fan va jag skratta åt allt :D

2009-05-06 @ 17:55:08
URL: http://eericar.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är sjuk i huvudet, HAHAHHA, ofta man får svininfluenda av rökning. häng dig

2009-05-21 @ 18:29:11
Postat av: Anonym

vadå ingen kan älska en rökare?

Då kan fan ingen älska dig dådå.

"Ingen kan älska någon med så mkt stavfel"

Undar om du kan snacka ordentligt ens då? S:

2009-05-28 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0