MIKAÄLA TIPSAR: fritid för alla

jag vill passa på att tipsa om en kanon-bra hämsida som handlar om aktiviteter för funshonshindrade mennishor. jag tyker det är så himmla bra att fålk angasherar sey för sonnahär saker. alla, och då menar jag ALLA förtjenar att ha kul. så om du är funhsonshindrad eller kenner nån som är det så är detta hemsidan för dej:

http://fritidforalla.posterous.com/nya-tips-pa-aktiviteter




röllstolsbasket är ett alternativ. ser ni hur glada dom är? :-) jag blir aldeles varm i hjertat när jag ser sont här.

Kommentarer
Postat av: mary

min kompis är funkchonshindad och hon spelar röllstolsbasket en gång i veckan:) jag är jätteglad för hennes sköll att hon har hittat en spårt hon trivs med:)<33

2009-05-07 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0