LESSEN

jag är lessen, så himmla lessen. lessen för att mina såkallade läsare är fett idijotiska mot mey. hur kan ni sitta där hemma på era feta arslen och klaga på mey? fattar ni inte att jag ockso har kenslor? jag är bara så jevla TRÖTT på att jemt och stendigt  bli hackad på, att ni inte tar mey på allvar på grönd av för min stavning. ni vet inte anledningän till det. VISST, jag har dyseleksi, men det är inte bara det som är anledningän. jag har gått ijenom monga saker i mitt liv som har satt sina spår i både min pärsonlighet OCH inlärningsförmåga. stavelse ingår shelvklart i det. hur fan tror ni det kenns för mey när ni sejer att jag ljuger om mina stavningsproblem? tror ni att dey är okey att skriva krenkande kåmmentarer till mey? tycker ni att ni är mogna och furståndiga när ni krenker en annan individ? ta en titt på er shelva, kolla er jupt in i ögonen, ser ni något samvete? isonnafall vill jag att ni lemnar mey och min blågg ifred, om ni inte har nått snellt att seja. håppas jag har uttryckt mey klart och tydligt så att ni trögfattade f*tt*r fattar för jag pallar inte detta.


UPPDATE: JÄVLA TRÖGFATADE FITTOR E VAD NI ÄR, HÄNG ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lisa

Jävligt kränkande mot de som har dyslexi, extremt omoget. Men jag antar att du är 14, är för missnöjd med ditt utseende och vet att folk inte skulle orka läsa om du var dig själv.



Drömmer stoooora drömmar om att få en stor blogg, bli snygg, shoppa kläder som du tror kommer göra dig lycklig.



Att lägga in bilder på andra och säga att det är du är olagligt. Kissies bilder är copywrightskyddade och du kan bli anmäld för att ha snott dom.



Du är så pinsam. Sluta håna dyslektiker!

2009-05-24 @ 17:40:33
Postat av: Jolanda

Jag bara undrar, om du nu vill bevisa att du inte är fejk, varför lägger du då ut bilder och målar ditt ett ansikte och sedan säger att det är du?

Det är ett tecken på att du ljuger.

Om du nu verkligen är så äkta, varför lägger du bara inte ut en bild på dig själv och låter alla se hur du ser ut?

Vi gillar dig även hur du ser ut, MIKAÄLA. Det är din blogg som spelar roll, inte hur du ser ut!

Snälla, MIKAÄLA!

Jag ser lite ut som ett frågetecken just nu.

2009-05-24 @ 18:08:40
Postat av: Amanda

Ursäkta mig, men får jag bara fråga vad fan det är du håller på med!?

Snor andras bilder och säger att det är du? Vilken normal människa gör något sånt är min fråga!?



Fyfan, jävla patetiska ungjävel!

2009-05-24 @ 18:11:00
Postat av: MIKAÄLA

lisa: du är ju furfan helt jevla störd i huvet. STICK FRÅN MIN BLÅGG. du krenker mey som har dyselexi och andra svårigheter. seriöst väx upp.



jolanda: jag har bilder på mey.



amanda: ursekta mej men vafan är det DU holler på med? läs inleggen innan du kåmmenterar jävla byfåne. fyfan va ful du är, både inne och ute!

2009-05-24 @ 18:32:50
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: (:

Fyfan vilket bra inlägg! Fortsätt såhär, du är så stark!

2009-05-24 @ 19:27:03
Postat av: Didi

Ööh, hörru, bilden på "din" outfit är j Kissies? Det måste du väl förtstå att andra ser? Och att du säger att du är full och visar en såkallad bild på dej som du har ritat i paint? :s

Va fan är det?

2009-05-24 @ 19:32:01
URL: http://laughs.blogg.se/
Postat av: MIKAÄLA

(: : tack, det världen behöver fler mennishor som dej <3



didi: asså vadå kissie? vi råkade ha en liknande aoutfitt på oss, det betyder väl för i helvette inte att det är hon på billden för det?

2009-05-24 @ 21:41:28
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

du vet väl om att bilder som jag själv tagit har jag ensamrätt till? ser jag en till jävla bild på din blogg så anmäler jag det direkt till Roland (jag känner han som äger blogg.se) och eftersom du har så många stulna bilder kan jag ju bara säga en sak... hej då till din blogg.

2009-05-24 @ 22:05:21
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: MIKAÄLA

amir: vafan vill du mej din feta *****. jag har ju sagt att jag inte är intresserad av dey ... gosh, lemna mej ifred fukking stalker. angående bilderna har jag fan inte snott nån alls, så holl keft. och om de nu skölle vara så så vill jag bara påpeka att att det står ingenstanns i din fula bögblogg att du har ensamrätt till mina bilder :-S

2009-05-25 @ 00:29:58
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ffyan för dig.. folk med riktig dyslexi spyr på dig, precis som alla adnra!

2009-05-25 @ 01:05:30
Postat av: Amanda

Din äckliga falska unge!

Jag hoppas du blir anmäld snart! Du verkar inte fatta att dom med dyslexi på riktigt(!) blir jävligt kränkta av att läsa din falska jävla blogg där du både snor andras bilder och låtsas ha dyslexi!



Så jävla dåligt gjort, usch!

2009-05-25 @ 10:34:30
Postat av: Amanda

Haha, och förresten!

Att du snor Kissies outfit och säger att det är din egna är så jävla patetiskt gjort! Skrattretande är ordet!



Hahah, patetiskt lilla du!

2009-05-25 @ 10:36:32
Postat av: Jackie

Hej MIKAÄLA.



Jag tycker i alla fall att du är go. Dyslexin förgyller din blogg, fortsätt som du gör!

2009-05-25 @ 11:26:02
URL: http://musicmaestros.blogg.se/
Postat av: Frida

Lite konstigt verkar det ju.. Du skriver jätte mycket fel för att du har dyslexin och det är väll självklart godtaget. Men att du sedan kan skriva "UPPDATE: JÄVLA TRÖGFATADE FITTOR E VAD NI ÄR, HÄNG ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Helt utan stav fel är lite lustigt.. Hm, och sluta sno andras bilder. vågar du inte visa dig själv så kan du väll skippa bilderna i överhuvudtaget?

2009-05-25 @ 13:57:00
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se
Postat av: MIKAÄLA

ASSÅ VARFÖR FORTSETTER NI ATT GÅ IN I MIN BLÅGG DAG EFTER DAG OM NI BLIR SÅ JEVLA KRENKTA DÅ?

2009-05-25 @ 14:14:02
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Jag är jag

Frida, du har nog fel med att hon skrev ''UPPDATE: JÄVLA TRÖGFATADE FITTOR E VAD NI ÄR, HÄNG ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'' felfritt! ''Uppdate'' och ''trögfatade'' är fel! Det ska stå: Update och trögfattade!



MIKAÄLA, jag finns här för dig i alla väder och det vet du! Fast att du är fejk så finns jag här! Jag älskar dig! Du är så snäll också! Och att du kör ditt egna race är så bra! YOU GO GIRL!

Men kan du inte lägga en enda bild där du inte har målat dit ett ansikte på en bild? För du kan ju inte styras av en robot precis, haha! Det måste ju finnas någon människa där bakom skärmen!



Men ja, så att du vet så finns jag här för dig, gumman! <3

2009-05-27 @ 22:09:16
Postat av: "(

asså jag fattar inte ens hurdu orkar?

snälla du förstör bara fr dig själv!

jag har 2 vänner som har dyslexi och dom stavar inte fel på varenda jävla ord?!!

och jag fattar inte det här med paintgubben?? varför MIIIKAAAAÄÄÄÄLAAAAA?! hur orkar du?

snälla för ditt eget bästa? du kan bli en jättebra bloggare bara du slutar låssas?



2009-06-02 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0