goder mårgon :-)

vackna öpp rett tidigt tråtts den sena kvellen igår. jag personligen hade jettekul! men om man frågar dom andra i mitt sellskap så vet jag inte ricktigt vad dom tycker, om man sejer så ;-)

jessicka har en tändens att drika aldeles för mycket och kensa går runt och holler på med varenda kille hon ser! ful som snygg, snell som dum.. ja ni hajjar nog!

idag blir det antingen filmkvell med några kåmpisar eller så ska jag ut igen ;-) får se hur det blir, moste snacka med alla andra ju. aja jag bjuder på en låt som e kalas-bra ockso!




har jag birettat att jag är ett fan av jill jonson?! nu vet ni det iallafall ;-) kalas bra låt!

dags för frukåst!

but cya soon beybs! / MIKAÄLA

Kommentarer
Postat av: frida

god morgon michaela :)

2009-05-22 @ 10:27:29
Postat av: Johanna

SV: Tack

2009-05-22 @ 13:11:09
URL: http://barahons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0