gles öppdatering

det kanshe blir lite gles öppdatering denna veckan och nesta vecka pågrönd av att jag har lite grejer på gong. det är fortfarande hämligt så jag kan tyverr inte avsluja nått, FEEL THE PAIN!! ;P men det är ijallafall inget ni bihöver oroa er för hihi. jag mår prima! hur mår ni då?

tenkte biretta lite snabbt om min dag för att få en liten öppdatering ijallafall. det burjade med att jag vaknade och åt frökost. det blev soklart ett kneckebröd med leverpastejen och några fresha örter på. det slank ner finfint i magen min! sedan tog jag min spark-syckel och sparkade iväg till plögget. där hende inget spisjellt. dåck fick jag lite skell av en fröken som heter maggan för att jag spåttade i hennes kaffe, liksåm hallo? tål hon inte ett sjemt eller :-S ... skum kvinna dedär. sen flöt dagen på och klåckan 2 tog jag min spark-syckel och åkte ner till ståkhålm-city ett tag. var det non som såg mey? ja, soklart det var. ett par fjårtis-tjejer stod och visskade och pekade på mey och tog kort på mey med sina mobiler .. *suck*. ijallafall så hann jag med lite shåpping. köpte ett par nya skor som jag tenkte visa lite senare.

här är en bild på mej från idag:


jag på stan. notera att min sparksyckel inte syns här..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla? Du har inte dylsexi haha jag har det "farligaste" sorten men skriver inte inärheten så dåligt som du hur du stavas tyder antingen på väldigt låg intlegenns.. stackars barn

2009-05-05 @ 23:12:24
Postat av: Anonym

och så låtsas du som om du inte kan stava till ditt namn "mikaäla" ovasett hur svårt dyslexi man har så kan man stava till sitt eget namn :) brist på iq lilla gummann!

2009-05-05 @ 23:28:38
Postat av: MIKAÄLA

svar: för det fursta så kan du knipa ijen din keft. ta reda på fakta innan du yttrar dej. jag vet vel best shelv om jag har dyseleksi eller inte? och för det andra så är jag döpt till MIKAÄLA , med Ä. har du problem med det eller?

2009-05-06 @ 00:27:53
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du röker ju?`!?:o

2009-05-06 @ 07:40:42
Postat av: Anonym

Gooooo Mikaäla! :D

2009-05-06 @ 13:13:07
Postat av: MIKAÄLA

svar om rökning: ney det är inte som det ser ut!!!

2009-05-06 @ 13:26:48
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag har problem men dt haha så jävla fejk! går du på svenska letkionerna ellre?

2009-05-06 @ 14:21:03
Postat av: MIKAÄLA

I KNOWW YA LÖVE ME!!! <33

2009-05-06 @ 14:31:47
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Thina

nyss skrev du att rökning dödar? Men på bilden dagen efter så har du själv en cigg i näven? Är du dum i huvudet eller?

2009-06-10 @ 18:41:58
Postat av: Anonym

Det är så grymt kul att se hur korkade dagens ungdomar är. ALLA som läser de stora bloggarna, där dom flesta är jävligt ironiska, som t ex. Kissie, MIKAÄLA, silly... Och deras läsare är ju så PANTADE att jag får lust att hoppa från trottoarkanten. Var sitter ERAT IQ, undrar jag. Ha ha ha, men det är skönt för oss med lite mer intellekt att kunna sitta och flina åt er!

2009-07-16 @ 01:51:24
URL: http://lindalillhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0