DISSAR OCH GILLAR LISTA



1. personer som dömmer

finns det nott verre än personer som dömmer folk i förväg? ett äxempel här är alla jevvla läsare som tror att jag är elak eller dum bara för att jag har dysseleckxsi. licksåm hallå? dysslecktiker är ockso mennishor, med olika personligheter och utsenden. lär kenna personen innan ni dömmer!


2. folk som leker coolla framfur dataskermen

det är nog det versta som finns. ni som kåmmenterar elaka kåmmentarer och ska va så jevvla kaksiga när ni sitter bakom dataskermen, sen när man står öga mot öga med personen så är den fett feg och vågar knappast seja nått elakt och inte ens röra den man har kaksat mot.. fy skemms. lär er hålla keft istellet!


3. Fula t-shurts med tryck på
ett äxempel här är ju den där jevvla hajdi klum trujan där hon pekar fack you. så grymt fult! sen den fula mtv-trujan som kensa lottar ut i sin mtv blogg. fyf*n sejer jag bara. det ser så otrolligt fjålligt ut att gå rönt med sånna. serijöst? hur gammla är ni liksåm? man tar furfan inte på sej vad som helst bara för att det är modärnt.





1. att skita i vad som är modärnt och ha på seg vad man vill
det gillar jag starkt!! att fålk (läs: jag) vågar setta på seg vilka kläder dom vill och stå upp för att man tyker det är snygt, är inte det något man kan kalla perfektion? jag tyker att om man är snygg, sätter på seg vilka jevvla kläder som hälst som man tyker är snygt, och har en bra attityd så är man så nära perfeckt som det går. eller vad tycker ni?

2. min blog!
ja, vad ska man seja? jag tyker det kenns som en sjelvklarhet att skriva min blog på gillar listan. för jag vet att JAG och ALLA ni som läser min blog gillar den. antingen seger ni det rett ut eller så visar ni det genom avenshuka kommentarer. sen finns det dom lite smartare en dom som ger avenshuka kommentarer, det är dom som inte kommenterar nott alls. men det synns på statistiken att ni gillar min blog!

3. hög-klackade boots
det är nott jag gillar skarpt. finns det nott så fint som ett par seksiga läderboots i cowboy (läs: cowgirl) stil. SÅ jevvla hett alltso. särskillt nu till somaren! det besta är att man kan matscha dom med allt, klenningar, jaens, läggins, tjol med mera. ha gjärna en het frans-veska till eller klä deg i ko-mönstrade kläder, sen är du snygast i stan. ojojoj ;-) ska göra ett inlegg om boots senare!


Kommentarer
Postat av: Julían Hernández

Det är svårt att förklara

2009-05-23 @ 18:30:21
URL: http://hernandezz.blogg.se/
Postat av: sara

va fint du stavar ;)

2009-05-23 @ 19:22:05
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/
Postat av: ida

Jag är inte kaxig bakom data skärmen , jag skriver vad jag tkr . Du leker något som är kränkande .

2009-05-23 @ 20:15:06
URL: http://blackbiimbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men hallå? Den bilden på Heidi Klüm har ju du lagt in på din blogg och lagt dit ditt ansikte och skrivit att det var du som hade varit på en fotografering den dagen eller något! Förklaring, kanske?

2009-05-23 @ 22:28:58
Postat av: MIKAÄLA

det är ju furfan inte jag på trujan! är du blind eller?

2009-05-23 @ 23:04:09
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: kcki

hur i helvete stavar du?

och fyfan va dålig blogg!LÖJLIG med stort L!

2009-05-24 @ 16:06:34
Postat av: malin

Så fint du stavar .. ;) Verkligen.. !

2009-05-24 @ 17:04:41
URL: http://olssson.devote.se
Postat av: T

hahaha hjärta stavningen xD

2009-05-24 @ 22:31:05
URL: http://thezzireeesen.blogg.se/
Postat av: s

HAHAHAHA SÅ JÄVLA ASFUCK SKÖN BLOGG

2009-05-25 @ 01:21:40
URL: http://swes.blogg.se/
Postat av: Anonym

men lär dig stava lillskit.

2009-05-26 @ 16:56:25
Postat av: tobyas nybärj

Är detta norska eller för jag fattar inte ett skit? (: och .. det måste vara extrem dyslexi om man inte kan stava sitt namn rätt :D xD

2009-05-26 @ 17:12:47
Postat av: MIKAÄLA

är du döm eller? jag stavas så!!!

2009-05-27 @ 13:26:28
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: Mari (:

Visst, alla gillar en blogg där man nästan måste gissa sig fram till vad som står på skärmen (: bra självförtroende, hahaha. fortsätt så du (y)

2009-05-28 @ 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0