DETTA VISTE NI EJ OM MEG




Jag skenker pengar varje månad till en fond.
Fonden är en fond som legger pengar på att fursöka påpeka allemansretten. Dom vill alltså att fler människor ska få reda på vad allemannsretten är och vad den betyder  för samhellet. Jag tyker att allemansretten är enormt viktig!

Jag har en fursvunnen syster.
Ni gammla trogna läsare vet nog om detta, men jag tengkte biretta det för er nya ockso! Jag har en syster som heter Pattrisia. Vi var på en resa i egyptien och kollade på pyramidderna, då fursvann hon :-( hon har ej kåmmit tillbacks men det löser sig nog.

Jag har en veldigt bra relation med min bror.
Jag och min bror oloff har en bra relation. Jag hjelper han i vått och tort, och detsama gör han för meg. Klart att jag klankar ner på han ibland. Man moste ju få han att furstå att han ej kan nå öpp till min nivå, men trotts det så elskar jag honom.

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag äter mycket :D

2009-05-22 @ 15:29:39
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0