DÅLIG UPPDEYT

ja jag vet att jag öppdatterar dåligt nu för tiden, men jag kenner meg facktiskt krenkt.. ni kanske tror att jag inte tar åt meg, men det är klart som fan att jag gör det! monga blogare där ute som säger att ni inte tar åt er, men faktöm är att man ska ta åt seg, det blir så myket bettre då!

men ett annat faktöm är att jag kan ej endra min stavning. jag är så här. men jag fursöcker furbettra meg, det gör jag! ni kanske inte ser non furbettring, men jag HAR furbettrat meg, tråtts att det går sackta. sackta men säkert går det.

det sista faktömet i detta inlegg är att ni kan inte knecka meg, det går inte. jag står öpp för att det här är jag, jag tar ingen skit men jag tar endo åt meg


tack!

det
var
allt
för
meg jöst
nu

Kommentarer
Postat av: Classe

Från PAOW's blogg:

Mia

Jag tyker att du är lite av en förebild för andra tjejer. Jag fick diagnosen ADHD och dyslexi för två år sedan är 12 nu. Kämpade väldigt hårt hela min tid i skolan. men bröt ihop förra året. Nu går jag i en annan skola för tjejer som har diagnoser. Det betyder inte att jag går i en skola för utväklings störda. jag är helt normal men ändå inte, jag har ADHD och kan inte så mycket i skolan men däremot har jag varit med i Häst sm. Jag kan rida väldigt bra istället för att kunna bra saker i skolan. jag ska börja på en skola med hästar om några år.



Kan du inte berätta om vad du har för diagnos om du vill och vissa folk att folk med diagnos är vanliga men har vissa problem. Jag blir bara så förbannad när folk kallar en Damp barn. Äter medeciner och är en vanlig tjej. Snälla berättta din hostoria i bloggen och vissa folk.

2009-05-27 @ 00:04:14
URL: http://kinzakenzas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0