dagens aoutfitt

hey och godermårgon allihopa :-) har ni såvit bra inatt? det har ijallafall jag hjort. ska snart dra iväg till plögget men jag tenkte slenga in dagens aoutfitt innan jag går. här kåmmer den:



det är som ni ser en ganska enkel och stilren aoutfitt, passar bra för en dag i plögget :-) eller vad sejer ni? tröjan är ny förresten, jillar ni den? jag elskar rosetten och alla mönster, så jevla snyggt!! legg merke till att jag har målat naglarna i en härlig blå ferg <3 angående mina kortbyxor så vet jag att det inte är så varmt ute idag men man kan ju alltid vara opptimistisk och håppas på det besta :-) HISS ELLER DISS?

Kommentarer
Postat av: Ditt största fan

JÄTTESNYGGA! Hoppas du svarar på mitt senaste mail så snart du kan! Puss / Miranda

2009-05-28 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0