UPPDEYT !!

sorrie för en suppper dålig öppdattering, dåck vet jag soklart att ni furlåter meg..

men det jag ville sega var ijallafall att mamma har öppteckt meg.. hon åkte raka väggen ner till thayland och skellde up meg :-o fett dolig stil av henni.. hon fick D-D (dönder damp). det var fett skemigt.. paåw frågade om hon gallen.. och då blev jag arg på paåw eftärsåm man seger faan itne så om ens morsa.. licksåm, hur  lågt får man sjönka? ...

vart tycker ni grensen går? hur myket acksepterar ni av era venner..

jag tycker absolut att paåw tog ett låångt steg över grensen där..

ijallafall tvingade mamma på mig på ett flyg, och nu e jag hemma..

hon lykades få med meg hem tråtts att jag va bångstyrig och sparkades som en hest..


livet e tråtts allt ingen dans på blommer ..  utan tvert åm... gud vill bara sabba allt för deg.. DÅLIG STIL AV  GUD!

Kommentarer
Postat av: zoff

HAHA =)

2009-03-16 @ 22:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0