SNELLA OLOFF-LISTAN

som ni alla vet så är oloff min stora bror och jag klagar fett myket på han i blåggen. men han är mer än bara en pain in tha ass, han är min stora bror och vi har samma kutt och blod och jag elskar hånåm oavsett vad. derfur ska jag göra en oloff-lista där jag skriver upp saker som är bra med oloff :-) snellt va? senare tenke jag göra en lista med dåliga saker ;-P


• han finns nestan alltid för mey om jag bihöver snaka, även om man jör narr av vad jag birettar.
• han brukar sjönga vaggvisor för mey innan jag ska såmna.
• han har facktiskt en fantastisk sångrust, ska kanshe legga in en inspelning nån gong :-)
• han är villig att fulja med mey ut på prommenader, i vått och tårrt.
• han är den som tårkar mey i stjerten när jag är klar på toaletten. bara att ropa "FÄRDIG" så kåmmer han.
• han kåmmer altid ihåg min födelsedag son jag shelv lett glummer bårt, även sin egen kåmmer han ihåg och kan påmina mey om.

jaa.. listan kan inte jöras spisjellt lång så detta får duga på grönd av att det är de enda jag kåmmer på. glöm inte att cheka min blågg senare för "dumma oloff-listan" :-)


Kommentarer
Postat av: zooof

längtar tills dumma olof listan kommer upp!

love your biggest fan

2009-03-27 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0