NY FRISYR och dagens aoutfitt

det blev en liknande som den jag skrev om i furra inlegget.. jag är inte alls nujd.. men det var oloff som klippte mey så vad ska man furventa sey liksåm.. men aya, man får jöra det besta av sitvashonen och ha på sey en möss-jevel tills håret har vext ut ijen... vad tyker ni? hiss eller diss? (visar samtidigt öpp dagens aoutfitt)




- en klenning som visar att jag stödjer rosa bandet
- reyäla skor som shyddar mot vinder-shylan ute

varfur jag ser så arg ut på bilden är för att jag var arg

Kommentarer
Postat av: Anonym

diss

2009-03-24 @ 20:42:24
Postat av: Sara

diss men klännigen var fin!

2009-03-25 @ 19:38:50
URL: http://saramilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0