MIN LÅT

anledningen till att min öppdatering har varit så kass dom senaste dagarna är för att jag har skrivit en låt. det tog veldigt lång tid att skriva den för jag ville att den skölle bli perfeckt, och det blev den tyker jag. håppas ni ockso jillar den. faktöm är att oloff blev tårögd när jag sjöng den för hånåm. OBS!! STRENG CÅPYRAGHY PÅ DENNA LÅT!
cheka även denna låten!




MIKAÄLA - Modig


jag har inte tapat modet, för jag plåcka öpp det
jag har kastat en granat, har du ej furstått det?
du kan fly från mej, men aldrig från dey shelv
du är en plåga, som sitter i din själ, yeah!

modig, jag är så modig, så jevla modig, åh fifan
modig, hur kan man va så modig, så fukking modig, som jag?


tappa alldrig grepet, om vad som kallas mod
för att det är viktigare, en vad monga tror
va biredd på att slåss, och att kempa för din rett
mitt namn är MIKAÄLA och jag råckar fett

modig, jag är så modig, så jevla modig, åh fifan
modig, hur kan man va så modig, så fukking modig, som jag?

nu är jag trutt, på dom som kallas fega
skafa er ett liv, och sluta va så sega
ni moste hjelpa till, att få slut på detta krig
det henger på er, så se till att gå på rett stig

modig, jag är så modig, så jevla modig, åh fifan
modig, hur kan man va så modig, så fukking modig, som jag?
modig, jag är så modig, så jevla modig, åh fifan
modig, hur kan man va så modig, så fukking modig, som jag?

ah ah .. yeah .. mhm.. MIKAÄLA in the mix.. FEEL IT!



vad tyker ni? det är en rapp-låt. det körsiva är rifrengen. :-)
HISS ELLER DISS?
shelv tror jag att detta är den nya såmmarplågan. jag ska nog skriva fler sånger, tyker ni inte?

Kommentarer
Postat av: tildis

hiss :D

2009-03-31 @ 20:13:55
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Anonym

hiss <3<3<3

2009-03-31 @ 21:04:44
Postat av: MIKAÄLA

tack så myket alla <3

2009-03-31 @ 21:22:57
URL: http://cindirellas.blogg.se/
Postat av: z

HAHAHAHAH HISS bästa sommarplågan någonsin kmr det bli...

2009-04-01 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0