lite bilder från dagen

fick några meyl angåände bilder. så jag ska ta tömmen ur röven och legga in 3 st som togs idag :-) låter bra va?



jag och paåws lossas-mamma fey när vi va och fiskade lite tidigare idag :-)
vi fick några geddor :-)



vi bor ju som sakt på ko shang (elefantön) och vi stöte faktiskt på en elefant idag :-D de va jetespennande och jag matade den med en jordnöt som jag hittade i fickan.



vi var även på ett stelle där man könde kålla på tigrar! här är paåw och en tiger :-)
notera att hon inte har sitt lösa-hår här som hon brukar ha hehe :-) lika fin endå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså har du roligt eller

2009-03-12 @ 21:04:54
Postat av: Anonym

En videobloggerska du INTE vill missa :P



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/video-update-2.html#comment*

2009-03-12 @ 21:08:13
Postat av: MIKAÄLA

anonym: ja de e fett kul här i thayland :-) REKÅMENDERAS VÄRKLIGEN!!

2009-03-12 @ 21:16:40
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback