JÅBBIGT LÄGE LICKSÅM

hehe joo ni läste rett.. jag har det lite jåbbigt nu.. med skolan, jag har så furbasskat myket plögg och så jöst nu.. men det blir ju lett det såhär presis innan såmmar-låvet äftersåm så myket ska bli klart osv osv.. men nu tykte jag det var daggs att öppdattera :-)

vet dåck inte vad jag skall skriva ejentligen men det får vell bli ett sånthär shitt inlegg som kan va bra att skriva ibland.. bara skriva av seg licksåm..

nå väl.. har treffat timothy lite idag äftersåm jag såg han och hans ledarhönd utanför skolan.. blev lite små-hongel ock så innan jag drog in på lecktionen.. hiih.. mys!

och nesta vecka ska jag KAANSHE dra till thayland och treffa paåw och va där med henne ett tag.. men e inte säcker.. men isåfall blir det att jag åcker på sundag och kåmmer trolligtvis hem nongong igen! det skölle bli sååå skönt.. men lite jåbbigt med tanke på att ajg ser ut som en fackin krefta på hela kråppen såfort jag har vart i solen i sircus 5 minutas.. lite små jåbbigt sådär.. men får vell bada med kepps och t-shurt som vanligt ;-) och btw så åker kanshe dessy med meg ockso dit isofall.. HÅPPAS HÅPPAS!!<3 ska shåppa som en gallen-bög.. ska snaka lite mer med mammsingen straxx..


aya, finns inte så myket mer att sega va?? men det skölle väll bli skåj om jag va i thayland för blogen ockso.. tenk va myket najs bilder jag skölle ta ock så ;-) ska kika om jag kanshe kan skaffa meg en tredjä påjkvenn i thayland då ockso.. skölle jö va rett najs..

bjuder på en ny låt som jag slår vad om tt de kåmmer bli såmmarens såmmarplåga!!




fett härlig,, man vill jö bara ha såmmar NU!!

tillbacks till plögget.. cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0