HEMMA + DAGENS AOUTFITT + SUVERÄN SVENGIG LÅT

hey, blev tidig hemgong.. var ejentligen menat att jag skölle såva över där men jag ansåg att för min egen sköll så e de best att såva hemma.. jag behöver lickss min skönhetts-sömn.........

aya hende inte så myket mer efter att jag skrev de senaste inlegget (inlegget innan deta)

aya hemsk kvell måste jag ijallafall seja..

nu skall jag ijallafall ägna resten av kvellen åt att lyssna på denna lite små eråtic-låten:



den e fett härlig och man blir lite lagom ""busig"" av den ;-) eller va sejer ni??

och som ni kan läsa i röbricken (om ni kan läsa era döm-snuttar) så ska jag visa kvellens aoutfitt också.. blev ricktigt nujd idag!




snyg tischa - från en hämlig butick som jag hjärna holler för meg shelv..
sköna mjuckis-bycksor från hå-em
ricktigt snygga skor med inbyggd stöd-sula. både sköna och stilrena..
en fin väska där jag hade mina såva-över grejor eftersåm jag skölle såva borta furst var det tenkt..


aya dacks att göra sig iårdning för att sössa ködde...


hörs imöra!! eller om ni har tur kanshe jag får för meg att slenga in nått eckstra inlegg innan jag såmnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0