godernatt

klåckan burjar nerma sej leggdags så detta blir mitt sista inlegg för idag, men var inte lessna för dä, för imorron är det en ny dag som betyder nya inlegg :-) låter najs va? har inga spisjella planer inför mårgåndagen förutom att jag ska dra till plögget :-/ fröknarna var inte så verst glada när jag kåm tillbaka från thayland. dom visste ju soklart inte vart jag va så dom va fett oroliga och hade skikat ut poliser och knark-sniffar-jyckar runt omkring fibula för att leta efter mey :-P fett skemigt...  antar att det blir döm-struten hela vekan ut för min del .. aya... dats layf! i heljen blir det ijallafall FEST med jessicka. jag är fedt pepp ;* aya.. pöss på julskinkan /eran MIKAÄLA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0