G0D3RN4TT M1N4 LÄ$4R3

detta blir sissta inlegget för denna dagen. jag var som sakt och bårstade gaddarna. en sak jag är veldigt nujd med i mitt utseände är facktiskt mitt léende så det är vicktigt att bårsta gaddarna noga om man vill bihålla sitt hållyvood-smayl. jag anvender en blå tandkrem med merket BAMSE. smakar gått samtidigt som den är renjörande. efter det tvettade jag bårt sminket och meyk-uppen. tog en disktrasa från köksbenken och gnuggade den lite lett över lepparna så var leppglanset bårta i ett naffs! sen smurjde jag in mey. hela kråppen soklart! har fått en ny body-lotshon av mamma som gör susen för lite kensligare hud (som jag då har). en stort + är att den dåftar gått ockso, nemnligen som ny-klippt gräs en såmmardag öngefär. jag lengtar värkligen tills såmmaren! vem jör inte dä liksåm? nu har det blivit dags för oloff att kåmma in hit och läsa en godernatt-saga för mey så med detta avslutar jag mitt inlegg. godernatt alla läsare och glöm inte att allt kan henda i rymden <3 / eran MIKAÄLA



kittysparkle_goodnight.gif picture by staceylannert

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-06 @ 10:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0